I matematik holdet er gode regnemaskinere meget vitale

Personligt arbejder jeg ved en krea skole, som desuden vægter bogfagene. Det er vigtigt at finde den rigtige leverandør, hvis man på samme måde som mig bestiller ting til faglokalerne. Selv bruger jeg en webshop, og denne butik er jeg overordentlig glad for. På denne måde vil jeg til enhver tid hurtigt kunne finde andre varer og udstyr, idet klasserne er sluppet op for noget i fx sløjd eller fysik. Altid synes jeg det er let at gå ind og handle, og derefter får vi snarest alt præcist leveret. En webshop har derudover det plus, at har jeg haft en særdeles fortravlet dag, er blot at sidde derhjemme og i ro og mag købe alt det, vi mangler. Det er som regel molekylemodelsæt til eksperimenter i kemi eller for eksempel kitler, hvilke lærerne ofte mangler. Til geografi er det tit jordglober, som er en mangelvare. Likewise vi i matematik tit savner regnemaskiner. Centralt er det for alle skoler at være i besiddelse af gode undervisningslokaler.

Klart sidder det i erindringen hos mig, den tid hvor jeg selv havde min skolegang. Der var helt klart ikke så meget sjovt ved blot at være udrustet med et stykke papir samt en kuglepen. På holdet i kemi var det spændende, idet klassen lavede vilde kemiforsøg, hvilke kræver det rigtige grej. I geografi timerne pegede læreren ofte på kortet på tavlen´der kan trækkes ned, dog, det var sjovere på egen hånd at have sin egen jordglobus og løse opgaver. Skal jeg nævne matematik er det i det 21. århundrede ganske enkelt nødvendigt at være udstyret med en lommeregner med de påkrævede funktionaliteter. Navnligt såfremt man som næste skridt går i gang med matematik på højt niveau i gymnasiet. Jeg kan helt sikker også deklarere, at her hvor jeg arbejder, er forsyningerne i top!

Skriv et svar

Din e-mail-adresse vil ikke blive offentliggjort. Krævede felter er markeret med *

Disse HTML koder og attributter er tilladte: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>